Юли
|
|
« Отговор #75 -: 12.06.2012 12:48 » |
|
Мисля,че хибриден гик е най-малко препоръчителния. Цената му клони към карбоновите, здравината е по-зле от на карбонов, "диша" като алуминиев... Платното трябва да е рейсово ако искаш да изстискаш максималното от условията, в противен случай е достатъчно по-голямо фрирайд. Иначе в слалом/формула важи мотото на Мечо Пух: "Колкото повече, толкова повече". То са финки, удължители, мачти с 1555% карбон, специални въженца за опъване, лапички
|
|
|
Online
|
Аз съм легенда Sails: LoftSails PureLip 4.2, 4.5, Oxygen 6.3 Boards: Exocet U-Surf 76, Goya Proton 96 Kites: DaSilva Vibe 3.0, HB Legion 5.0, 6.0, 7.0, 9.0 Wing: KT 105L, KT 3.0, 4.0, 5.0, LoftSails 6.0
|
|
|
glum
Полъх
Публикации: 91
|
|
« Отговор #76 -: 12.06.2012 13:05 » |
|
Едно по-голямо Neil Pryde H2 9.2 си мисля да изпробвам. Ако някой има наблюдения да казва, плюсове, минуси. И как смятате, мога ли да мина с нов алуминиев гик или задължително карбонов?
|
|
|
Online
|
|
|
|
Юли
|
|
« Отговор #77 -: 12.06.2012 13:25 » |
|
Ако можеш да си позволиш карбонов е по-добре, но можеш и с алуминиев.
|
|
|
Online
|
Аз съм легенда Sails: LoftSails PureLip 4.2, 4.5, Oxygen 6.3 Boards: Exocet U-Surf 76, Goya Proton 96 Kites: DaSilva Vibe 3.0, HB Legion 5.0, 6.0, 7.0, 9.0 Wing: KT 105L, KT 3.0, 4.0, 5.0, LoftSails 6.0
|
|
|
marino
|
|
« Отговор #78 -: 12.06.2012 13:30 » |
|
Ако си решил да е Neil Pryde то по-добре си вземи RS SLALOM.То се доближава максимално до RS RACING.Но е доста по-евтино,доста по-леко и на практика то е реплика на рейсово платно от преди няколко години.Подобни платна имат всички фирми.Гика е важно да е карбонов защото по-малко "диша" ,но не е толкова фатално.Аз като започнах да карам рейс оборудване в началото карах алуминиев гик и тогава не ми пречеше.Според мен си вземи втора употреба алуминиев гик ,пък после карбонов.
|
|
|
Online
|
РЕМОНТ НА УИНДСЪРФ И КАЙТ ОБОРУДВАНЕ. адрес:София,Кокаляне,ул.Александър Генков №8 , тел:0888200617
|
|
|
malenki
Полъх
Публикации: 82
|
|
« Отговор #79 -: 12.06.2012 20:16 » |
|
glum, аз също съм 90кг.,и определено не мога да се похваля с успешно каране с 7.8 (7.4 в твоя случай) при вятър 16-20км/ч.,или иначе казано 4.5 - 5.5 м/с...Тогава и 9 м/2 не ми стигат. 25 -30км/ч се равняват на 6.9 - 8.3 м/с ,което е долна граница за материал и килограми като твоите.... Ако имаш възможност,наистина пробвай с 9-9.5 м/2. при подобни ветрови условия на 5м/с аз с 9.5 само на помпа ще отлепя, дори съм малко по-лек - 85кг. И със сигурност няма да ми е особено комфортно @glum, трябва да споделиш някакво трикче как успяваш с 7.4 да глисираш Интересно... Иначе наистина дъската е за камберно платно. Ако искаш да използваш максималния и потенциал - чисто рейс платно, но при твоите кг не бих сложил по-голямо от 9.5. Коя година ти е РРД-то, колко см широчина?
|
|
|
Online
|
|
|
|
malenki
Полъх
Публикации: 82
|
|
« Отговор #80 -: 12.06.2012 20:27 » |
|
Нека и аз да се включа.Има една приказка:"козата си сака пръч".Малко пресилено сравнение,но това е образно казано все едно на болид от F1 да му махнеш спойлерите и да го подкараш.Не е невъзможно,но ще е постоянно във въздуха.Първо тази дъска изисква рейсови платна по спомен от 8,0 до 10,0кв.м.Всяко по-малко платно няма достатъчно мощтност да натиска дъската,да не говориме за платно,което е фрийрайд.И второ не сравнявай фрийрайд дъска с рейс дъска.Фрийрайд дъските са направени да се карат лесно.И моето мнение е ,че ти трябва едно рейсово платно около 9,0кв.м.Успех. и аз редовно правя подобно сравнение Бих ги подредил така: дъската=каросерия, платното=двигател, финката=гумите, мачтата и гикът=окачването, може би? И от там вече различните вариации: при голяма каросерия и слаб двигател=ниска скорост,слаби мощност и контрол, тесни гуми и голям двигател=слаб контрол, редовен дрифт(спинаут), трудно пали(изглисирва) и т.н...
|
|
|
Online
|
|
|
|
glum
Полъх
Публикации: 91
|
|
« Отговор #81 -: 12.06.2012 21:33 » |
|
malenki, Дъската е X Fire 230 85 135 и вече започвам да се чудя какво толкова не сме се разбрали за вятъра. Метеостанцията дава две стойности за вятъра под формата на графика. Първия показател е wind speed ( km/hr) и другия е wind speed (km/hr). Естествено има и посока и други метео данни, но не свързани с вятъра. Съответно съм написал усреднена на око стойност за времевия диапазон в който съм карал за първия и за втория показател. А и съм обяснил как го правя, и е с напомпване. По пътя към спота се слиза от хълмче което оформя едната му граница и има такова и от другата му страна. Идеално от височина се виждат поривите в залива и когато съм влязъл се оглеждам през рамо и видя ли порива, леко го изчаквам да се развие за да не го изпреваря и старт както съм описал.
|
|
|
Online
|
|
|
|
glum
Полъх
Публикации: 91
|
|
« Отговор #82 -: 12.06.2012 21:40 » |
|
wind speed да се чете: хай уинд спиид. И за да съм съвсем точен съм 87 кг /сега се премерих/.
|
|
|
Online
|
|
|
|
glum
Полъх
Публикации: 91
|
|
« Отговор #83 -: 13.06.2012 11:47 » |
|
Взех Neil Pryde X3 200-250.
|
|
|
Online
|
|
|
|
Abit
|
|
« Отговор #84 -: 13.06.2012 23:36 » |
|
Едно по-голямо Neil Pryde H2 9.2 си мисля да изпробвам. Ако някой има наблюдения да казва, плюсове, минуси. И как смятате, мога ли да мина с нов алуминиев гик или задължително карбонов?
Нищо особено не е това платно, само power и толкова... не си си струва да държиш 9.2м2. На теб ти трябва """Slalom/race 8.5m2""" разбира се че 9.5м2 е по добрия вариант но, ще имаш проблеми с по голямо поради липса на опит, ще потрошиш всичко ако се вдигне по рязко вятъра... Не е голям проблем алуминовия гик... при леките като мен, при теб с голямо платно бързо ще се отвори но пък всички минаваме по този път давай смело и се учи от грешките си! Най важното е да си взимаш сам решение за да не хвърляш вината в другите, оборудването и вятъра пп Имам един приятел със slalom борд и си му купува само wave платна, първо си цъка по 3-4 бири и след това влиза да разхлажда много му е кеф, така че щом е да забавляваш не му мисли много квот падне
|
|
|
Online
|
|
|
|
|