21.11.2024 20:45
Новини: Sunny eXtreme е официалният вносител за България на уиндсърф и уинг оборудване на фирмите: LoftSails, Exocet, F2 Windsurfing, Lorch, GUL, Ascan, Unifiber, Zeeko, HB, Reptile, MFC, Goya и Quatro. Продуктите може да видите в нашият Online магазин.

Windyweek - точни прогнози за вятъра Anemometers - Sunny eXtreme windsurf lessons

Уиндсърф, кайт, сноуборд, екстремни спортове

Страници: 1   Най-долу
Печат
Автор Тема: Подмяна на амортизиран сегмент на базата.  (Прочетена 10377 пъти)
lukcheto
Off Line
*********
Публикации: 2340



« -: 14.10.2014 14:53 »

Къде може да се смени много нацепена (направо рисковано нацепена е гумата) от времето средна част на базата - прилича на стиснат в средата конус и е под "пишката" и свързва нея с пласмасовия ринг, за който е захванат болта, който влиза в жлеба на дъската?  Shocked Знам, че въпросния чарколяк се продава отделно, но за да се подмени ми изглежда доста трудна цялата операция.  wall  Някакви идеи кой и къде може да направи "монтажа", ако си купя нов сегмент, готов за смяна? :D
Online

"Stop chasing shadows, just enjoy the ride" bravoo
~ фaNatic SkaTe/85l~the RoCk~
~Jo Jo is back home/67l~
~Гaa mАНiК/3.3m2~nuHko~
~Ka.KiLLeR/3.7m2~WaVe ASSassIN~
~Vandal Enemy/4.5m2~WANTeд.No.2~
~Idol/4.0m2~TheFlY~
~Idol/4.8m2~BillY~
Ceco
Модератор
******
Публикации: 1753



« Отговор #1 -: 14.10.2014 17:33 »

Питай Юли, той ще ти даде най-добър съвет.
На мен такава смяна винаги ми се е струвала сложна и не особено надеждна, затова вземам нова база.
Online

Boards: Exocet: Cross 94 l, I-Style 101 l, RS 4 114 l; Fanatic FW 105 l; SB Futura 121 l, Mistral Syncro 124 l
Sails: Loft Lip Wave 4.3; Loft Pure Lip 5.0; Loft Oxygen 6.3 & 7.3
Snowboards: Ride Concept TMS 161, Lib Tech T Rice Pro 157
MITKO_K
Полъх
*
Публикации: 82


« Отговор #2 -: 14.10.2014 19:29 »

Скоро  ми се наложи тази операция.В крайна сметка се наложи да дам на стругар да ми изработи долната част,която се захваща към гумата от едната страна и към пласмасата от другата.С една дума ГОЛЯМ ЗОР.Между другото Юли ме предупреди какво ме очаква ,когато се захващах с тази операция.Не си струва
Online
glum
Полъх
*
Публикации: 91


« Отговор #3 -: 14.10.2014 20:25 »

Искам да подчертая съгласието си, че в повечето случаи не си струва. Миналата година през пролетта  и аз дадох за ремонт две бази на познат добър автомонтьор. Резултата е достатъчно добър, но трябва да се съобразят следните подробности. Първо гумените тампони са с различна резба има М8 и М10. Второ трябва да се сложи локтайд срещу саморазвъртане. И трето и не на последно място, дори и някой да се навие да го направи пак остава съмнение че не е като от завода.
Online
mihailt
Вятърничав
***
Публикации: 247



« Отговор #4 -: 14.10.2014 20:50 »

Lukcheto, Не се занимавай с безсмислени работи, ами тичай в магазина. Вземи си, една нова или две запазени, втора ръка бази. Иначе ще загубиш доста време, парички и някой приятел майстор-сръчко/ако не се справи със задачата/. OK
Online

50г., 72кг., начинаещ
JP130l,Starboard carve111l,Tabou3s 97l
Simmer 5.6, Gaastra 6.7 с два камбера, Gaastra 3.7, 4.7, 4.2.
Ceco
Модератор
******
Публикации: 1753



« Отговор #5 -: 14.10.2014 22:06 »

Като чета постовете на колегите си спомням, че в началото на 90-те правехме такива упражнения защото всичко се намираше трудно. Основно възникваха 2 проблема: шпилките (=пишките :D) се развиваха и когато се правеха на струг се чупеха, най-вероятно заради неподходящ метал.
Online

Boards: Exocet: Cross 94 l, I-Style 101 l, RS 4 114 l; Fanatic FW 105 l; SB Futura 121 l, Mistral Syncro 124 l
Sails: Loft Lip Wave 4.3; Loft Pure Lip 5.0; Loft Oxygen 6.3 & 7.3
Snowboards: Ride Concept TMS 161, Lib Tech T Rice Pro 157
lukcheto
Off Line
*********
Публикации: 2340



« Отговор #6 -: 14.10.2014 23:43 »

Deal, няма да се занимавам  Shocked Ще си купя нова база. Аз също не съм привърженик на модификациите  :D А и това лято на силната оффшорка имахме бедстващ заради дефектна чисто нова база, та ще си спестя увеличаването на риска. Мерси за съветите, ако знаех че е толкова трудно, нямаше да буня духовете с въпроса Wink Алоха  --<
Online

"Stop chasing shadows, just enjoy the ride" bravoo
~ фaNatic SkaTe/85l~the RoCk~
~Jo Jo is back home/67l~
~Гaa mАНiК/3.3m2~nuHko~
~Ka.KiLLeR/3.7m2~WaVe ASSassIN~
~Vandal Enemy/4.5m2~WANTeд.No.2~
~Idol/4.0m2~TheFlY~
~Idol/4.8m2~BillY~
Pavel_Gr
Вятърничав
***
Публикации: 265


Concerned with boundaries? Imagine no limits!


WWW
« Отговор #7 -: 17.01.2015 19:56 »

Има бази, които могат и такива, които не могат да се ремонтират - такива със запресована гумичка. Вариантите за захващане са според зависи производителя. Шансът болтът, чрез който се захваща и лагерува в базата, или щифтът горе да са клеясали е голям и в такъв случай мноого трудно ще ги развиеш - менгемета, клещи и мъка. Ремонтирал съм поне три карета, НО не ти препоръчвам да го правиш. Аз от ремонтирана база хвърлих риг.....
Карето беше от 4 части - пластмасова база, за която се захваща гумичката чрез шестограмен болт, плочка, която се завива с три рапидки за пластмасовата база и през която минава втори болт за захващане към трака на дъската, гумичка и съответно щифт. Гумичката излезе лесно, обаче......

Не се скъса гумата, а се избиха гнездата на рапидките, които държат плочката за базата. Останах с пластмаса, навита здраво на дъската и три стърчащи нагоре види, които след като си хванах отплаващата по вълната дъска и се опитвах да развия в морето, ме съдраха яко. Базата си остана цялата на рига. Прибоят се погрижи за него вместо мен.
Та изводът е: Пластмасата старее и този факт не трябва да се подценява.  :aaa ne: Така че аз вече със стари карета на повече от два сезона не се занимавам. За 50-60 лева, хвърлих над 1500....
Online

Naish FreerideSlalom 95l / Exocet Cross 104l / RRD X-Fire V10 98l / RRD X-Fire V8 108L / RRD X-Fire V5 122l.
Neilpryde Zen 5,5m2 / Neilpryde Hellcat 6.7m2 / Neilpryde V8 7.2m2 / Point7 AC-K 8.5m2
vandal
Windmaster
*****
Публикации: 683


по-добре от гика, от колкото от мотика


WWW
« Отговор #8 -: 18.01.2015 13:10 »

Искам само да добавя за базите - има бази с каишка около гумата, при които дори и да се скъса гумата, можеш да се добереш до брега само с каишката. При каране в езера на гладко и други сравнително безопасни места не е голям зор да излезеш, но при офшор или на вълни може да има сериозни последици.
Аз лично спрях да ползвам бази без предпазната каишка.

иначе за ремонта...както казва Цецо, навремето си спомням нямаше от къде да си купуваме карета и се ремонтираха. Но днес можем да си ги купим лесно.
Всичко се ремонтира, но аз лично с ремонтирани гик, каре или мачта предпочитам да не излизам.


Online

кара каквото му попадне...

https://www.geckowindsurfschool.com/
http://www.windsurfyoga.eu/
Страници: 1   Най-горе
Печат
Отиди в: