valeri
Полъх
Публикации: 78
|
|
« -: 21.11.2017 13:13 » |
|
Здравейте , Трябват ми DEEP TUTTLE боксове от счупени финки . Смятам да правя едни експерименти . Предварително благодаря. Валери 0888 403478
|
|
|
Online
|
I-99 AERO+ PRO 81;PATRIK F-RACE 150 ;TABOU ROCKET LTD 135; TABOU ROCKET + 123 CARBON FLEX ; Sails 9.5 ; 8.5 ; 7.8 ; 7,5 ; 7 ; 6.7 ; 6 ; 5.5 ;4.4
FOIL - AL.
|
|
|
valeri
Полъх
Публикации: 78
|
|
« Отговор #1 -: 21.11.2017 18:22 » |
|
Като за начало , може и TUTTLE BOX.
|
|
|
Online
|
I-99 AERO+ PRO 81;PATRIK F-RACE 150 ;TABOU ROCKET LTD 135; TABOU ROCKET + 123 CARBON FLEX ; Sails 9.5 ; 8.5 ; 7.8 ; 7,5 ; 7 ; 6.7 ; 6 ; 5.5 ;4.4
FOIL - AL.
|
|
|
Shaka
|
|
« Отговор #2 -: 21.11.2017 19:13 » |
|
?????!!!!! Аз нещо не съм наясно - трябват ти счупени финки с TUTTLE накрайник или TUTTLE боксове - щото последните са монтирани на дъските, знаеш ....
|
|
|
Online
|
Всяко място отдалечено от морето е провинция... (Хемингуей) नमस्ते
|
|
|
valeri
Полъх
Публикации: 78
|
|
« Отговор #3 -: 21.11.2017 19:58 » |
|
Трябва ми накрайника на финките . Ще се опитвам да закрепя за него нещо като мачта за фойл.
|
|
|
Online
|
I-99 AERO+ PRO 81;PATRIK F-RACE 150 ;TABOU ROCKET LTD 135; TABOU ROCKET + 123 CARBON FLEX ; Sails 9.5 ; 8.5 ; 7.8 ; 7,5 ; 7 ; 6.7 ; 6 ; 5.5 ;4.4
FOIL - AL.
|
|
|
Юли
|
|
« Отговор #4 -: 21.11.2017 20:27 » |
|
Яко
|
|
|
Online
|
Аз съм легенда Sails: LoftSails PureLip 4.2, 4.5, Oxygen 6.3 Boards: Exocet U-Surf 76, Goya Proton 96 Kites: DaSilva Vibe 3.0, HB Legion 5.0, 6.0, 7.0, 9.0 Wing: KT 105L, KT 3.0, 4.0, 5.0, LoftSails 6.0
|
|
|
|
vandal
|
|
« Отговор #6 -: 22.11.2017 14:41 » |
|
дръж ни в течение...любопитен съм да видя как ще излезе... Кецо от Варна беше правил фойл,ако го познаваш може да ти помогне с полезни съвети
|
|
|
Online
|
|
|
|
Юли
|
|
« Отговор #7 -: 23.11.2017 13:33 » |
|
|
|
|
Online
|
Аз съм легенда Sails: LoftSails PureLip 4.2, 4.5, Oxygen 6.3 Boards: Exocet U-Surf 76, Goya Proton 96 Kites: DaSilva Vibe 3.0, HB Legion 5.0, 6.0, 7.0, 9.0 Wing: KT 105L, KT 3.0, 4.0, 5.0, LoftSails 6.0
|
|
|
valeri
Полъх
Публикации: 78
|
|
« Отговор #8 -: 23.11.2017 14:18 » |
|
Аз още съм на етап "ИДЕЕН ПРОЕКТ". За сега има само "ИДЕЯ ". Идеята е АЛУМИНИЕВ ФРИРАЙД ФОЙЛ . От плътен алуминий се фрезоват мачтата и фюзелажа като отделни детайли . Мачтата се закрепва механичнo (занитване , лепене) към DEEP TUTTLE от стара финка или изработен техническа пластмаса накрайник. За изработката на крилата - нямам идея . Искам да избегна всякакви химични процеси. Явно ако се получи нещо - явно ще е доста тежко Та ако някой има остатъци от финки.............
|
|
|
Online
|
I-99 AERO+ PRO 81;PATRIK F-RACE 150 ;TABOU ROCKET LTD 135; TABOU ROCKET + 123 CARBON FLEX ; Sails 9.5 ; 8.5 ; 7.8 ; 7,5 ; 7 ; 6.7 ; 6 ; 5.5 ;4.4
FOIL - AL.
|
|
|
Shaka
|
|
« Отговор #9 -: 23.11.2017 17:12 » |
|
Успех, само не знам дали баланса на дъската не е малко по-различен при използване на фойл - имам предвид местоположението на двете основни "дупки": за мачтата и финката, но ще го разбереш сам. Що се отнася до крилото, мога да дам съвет (то у нас всеки може, ама ): - преди много години си правехме сами състезателни плавници - 'обувка' от стар скъсан плавник и перото от стъкло-текстолит. Този материал може да се сваля на пластове и се получава профил, който се огъва в желаната крива в зависимост от дебелината. Изключително здрав е - но не така лек като карбона. Т.е. от него можеш да изрежеш крилото и до го профилираш по желан шаблон. Лесно се обработва механически. Още веднъж - Успех!
|
|
|
Online
|
Всяко място отдалечено от морето е провинция... (Хемингуей) नमस्ते
|
|
|
valeri
Полъх
Публикации: 78
|
|
« Отговор #10 -: 23.11.2017 18:13 » |
|
Да - материала от който са изработени голяма част от финките : G10/FR4 Glass Epoxy Sheet За разлика от алуминия , който всяка седмица служебно купувам в най различни размери , този матеиал не мога да го намеря в България , а за опитите ще ми трябват малки парчета с различни дебелини.
|
|
|
Online
|
I-99 AERO+ PRO 81;PATRIK F-RACE 150 ;TABOU ROCKET LTD 135; TABOU ROCKET + 123 CARBON FLEX ; Sails 9.5 ; 8.5 ; 7.8 ; 7,5 ; 7 ; 6.7 ; 6 ; 5.5 ;4.4
FOIL - AL.
|
|
|
roadster
Полъх
Публикации: 69
|
|
« Отговор #11 -: 23.11.2017 23:26 » |
|
Идеята е АЛУМИНИЕВ ФРИРАЙД ФОЙЛ . От плътен алуминий се фрезоват мачтата и фюзелажа като отделни детайли . Мачтата се закрепва механичнo (занитване , лепене) към DEEP TUTTLE от стара финка или изработен техническа пластмаса накрайник.
Щом си на "ти" с фрезоването, защо направо не фрезоваш горния край на алуминиевата си мачта, във форма на deep tuttle. За да избегнеш: "Мачтата се закрепва механичнo (занитване , лепене) към DEEP TUTTLE от стара финка"
|
|
|
Online
|
Patrik Slalom 130 / Tabou Manta Pro 100 L / RRD X-Fire 90L / Naish Hybrid Freewave 85 L / Naish wave 69L 8.6 RRD X-Wing / 7.0 RRD Firewing MK5/ 5.7 GA Phantom / 5.0 Naish All Terrain /4.0 RRD The Four
|
|
|
Jimmy
Полъх
Публикации: 90
|
|
« Отговор #12 -: 24.11.2017 16:15 » |
|
G10 GR4 е материала, използван за производството на печатни платки. Има го масово във всички платкаджийници в България. Има дебелини от 1 мм до 10 мм . По-дебел материал е трудно да се намери. Ако искаш предното ти крило да има голямо огъване ( т.е. ти трябва да фрезоваш по-дебел материал), ще се наложи да лепиш 10мм плочи, за да получиш необходимата дебелина. Задното крило обикновенно е по-право и може да се фрезова от по-тънък материал. Аз мога да ти дам някакви парчета по 5 мм.
|
|
|
Online
|
|
|
|
Jimmy
Полъх
Публикации: 90
|
|
« Отговор #13 -: 24.11.2017 16:16 » |
|
Имах предвид G10 FR4
|
|
|
Online
|
|
|
|
valeri
Полъх
Публикации: 78
|
|
« Отговор #14 -: 24.11.2017 18:33 » |
|
Благодаря Джими , Когато му дойде времето , ще се възползувам от предложението ти. С две думи за фрезоването на цялата мачта с дип тътъл накрайник. За да спестя малко от теглото смятам да изработя мачтата от най коравия и с най високи якостни качества алуминий който се намира тук -там - Al 7075 . От него съм намерил дебелина 12мм. а дип тътл е дебел 16 мм . След като направя опитите , ако всичко е успешно сигурно ще се стигне до монолитна мачта . но за сега това изисква повече разходи за материал , повече труд при неасен завършек на проекта. Има и други проблеми : ако подедим намиращите се марки алуминий по твърдост и якост 7075 ;2024;2017;6061;6082;5083 - първите три вида (най коравите и най яките ) са силно податливи на корозия, а останалите са корозионно устойчиви но много меки и слабички. Това което съм нам намерил като инфо е че поизводителите на Алуминиеви Фоилове използуват 6061.
Мисля че тези подробности ще досадят на съфорумците , затова повече няма да пиша щуротии докато не постигна накакъв резултат .
Благодаря на всички за съдействието.
Валери
|
|
|
Online
|
I-99 AERO+ PRO 81;PATRIK F-RACE 150 ;TABOU ROCKET LTD 135; TABOU ROCKET + 123 CARBON FLEX ; Sails 9.5 ; 8.5 ; 7.8 ; 7,5 ; 7 ; 6.7 ; 6 ; 5.5 ;4.4
FOIL - AL.
|
|
|
|