22.11.2024 17:38
Новини: За зимата предлагаме екипировка за сноуборд и ски на фирмите: Lorch, Alpine Pro, Hannah, Relax, Bars, Regatta, Orange и F2 / Ftwo.

Windyweek - точни прогнози за вятъра Anemometers - Sunny eXtreme windsurf lessons

Уиндсърф, кайт, сноуборд, екстремни спортове

Страници: 1 2   Най-долу
Печат
Автор Тема: DEEP TUTTLE  (Прочетена 11374 пъти)
valeri
Полъх
*
Публикации: 78



« -: 21.11.2017 13:13 »

Здравейте ,
Трябват ми DEEP TUTTLE боксове от счупени финки .
Смятам да правя едни експерименти .
Предварително благодаря.
Валери 0888 403478
Online

  I-99 AERO+ PRO 81;PATRIK F-RACE 150 ;TABOU ROCKET LTD 135; TABOU ROCKET + 123 CARBON FLEX ;
 
 Sails  9.5 ; 8.5 ; 7.8 ; 7,5 ; 7 ; 6.7 ; 6 ; 5.5 ;4.4

FOIL -   AL.
valeri
Полъх
*
Публикации: 78



« Отговор #1 -: 21.11.2017 18:22 »

Като за начало ,  може и TUTTLE BOX. :D
Online

  I-99 AERO+ PRO 81;PATRIK F-RACE 150 ;TABOU ROCKET LTD 135; TABOU ROCKET + 123 CARBON FLEX ;
 
 Sails  9.5 ; 8.5 ; 7.8 ; 7,5 ; 7 ; 6.7 ; 6 ; 5.5 ;4.4

FOIL -   AL.
Shaka
Отнесен от вихъра
****
Публикации: 393



« Отговор #2 -: 21.11.2017 19:13 »

?????!!!!!
Аз нещо не съм наясно - трябват ти счупени финки с  TUTTLE накрайник или TUTTLE боксове - щото последните са монтирани на дъските, знаеш ....  hmmmm
Online

Всяко място отдалечено от морето е провинция... (Хемингуей)
नमस्ते
valeri
Полъх
*
Публикации: 78



« Отговор #3 -: 21.11.2017 19:58 »

Трябва ми накрайника на финките .
Ще се опитвам да закрепя за него нещо като мачта за фойл. Smile
Online

  I-99 AERO+ PRO 81;PATRIK F-RACE 150 ;TABOU ROCKET LTD 135; TABOU ROCKET + 123 CARBON FLEX ;
 
 Sails  9.5 ; 8.5 ; 7.8 ; 7,5 ; 7 ; 6.7 ; 6 ; 5.5 ;4.4

FOIL -   AL.
Юли
Администратор
******
Публикации: 5493


The idea is to die young as late as possible


« Отговор #4 -: 21.11.2017 20:27 »

Яко Smile
Online

Аз съм легенда :D

Sails: LoftSails PureLip 4.2, 4.5, Oxygen 6.3
Boards: Exocet U-Surf 76, Goya Proton 96
Kites: DaSilva Vibe 3.0, HB Legion 5.0, 6.0, 7.0, 9.0
Wing: KT 105L, KT 3.0, 4.0, 5.0, LoftSails 6.0
glum
Полъх
*
Публикации: 91


« Отговор #5 -: 22.11.2017 08:55 »

Успех. Сигурно вече си гледал това. Но все пак...

https://www.youtube.com/watch?v=5JCCBHW646k
Online
vandal
Windmaster
*****
Публикации: 683


по-добре от гика, от колкото от мотика


WWW
« Отговор #6 -: 22.11.2017 14:41 »

дръж ни в течение...любопитен съм да видя как ще излезе...
Кецо от Варна беше правил фойл,ако го познаваш може да ти помогне с полезни съвети
Online

кара каквото му попадне...

https://www.geckowindsurfschool.com/
http://www.windsurfyoga.eu/
Юли
Администратор
******
Публикации: 5493


The idea is to die young as late as possible


« Отговор #7 -: 23.11.2017 13:33 »


https://youtu.be/56GQdOj4458
Online

Аз съм легенда :D

Sails: LoftSails PureLip 4.2, 4.5, Oxygen 6.3
Boards: Exocet U-Surf 76, Goya Proton 96
Kites: DaSilva Vibe 3.0, HB Legion 5.0, 6.0, 7.0, 9.0
Wing: KT 105L, KT 3.0, 4.0, 5.0, LoftSails 6.0
valeri
Полъх
*
Публикации: 78



« Отговор #8 -: 23.11.2017 14:18 »

Аз още съм на етап "ИДЕЕН ПРОЕКТ".
За сега има само "ИДЕЯ ".
Идеята е АЛУМИНИЕВ ФРИРАЙД ФОЙЛ .
От плътен алуминий се фрезоват мачтата и фюзелажа като отделни детайли .
Мачтата се закрепва механичнo (занитване , лепене) към DEEP TUTTLE  от стара финка или изработен техническа пластмаса накрайник.
За изработката на крилата - нямам идея .
Искам да избегна всякакви химични процеси.
Явно ако се получи нещо - явно ще е доста тежко suicide
 :D
Та ако някой има остатъци от финки............. \0//
Online

  I-99 AERO+ PRO 81;PATRIK F-RACE 150 ;TABOU ROCKET LTD 135; TABOU ROCKET + 123 CARBON FLEX ;
 
 Sails  9.5 ; 8.5 ; 7.8 ; 7,5 ; 7 ; 6.7 ; 6 ; 5.5 ;4.4

FOIL -   AL.
Shaka
Отнесен от вихъра
****
Публикации: 393



« Отговор #9 -: 23.11.2017 17:12 »

Успех, само не знам дали баланса на дъската не е малко по-различен при използване на фойл - имам предвид местоположението на двете основни "дупки":  за мачтата и финката, но ще го разбереш сам.
Що се отнася до крилото, мога да дам съвет (то у нас всеки може, ама  Smile):
- преди много години си правехме сами състезателни плавници - 'обувка' от стар скъсан плавник и перото от стъкло-текстолит. Този материал може да се сваля на пластове и се получава профил, който се огъва в желаната крива в зависимост от дебелината. Изключително здрав е - но не така лек като карбона. Т.е. от него можеш да изрежеш крилото и до го профилираш по желан шаблон. Лесно се обработва механически.

Още веднъж - Успех!
Online

Всяко място отдалечено от морето е провинция... (Хемингуей)
नमस्ते
valeri
Полъх
*
Публикации: 78



« Отговор #10 -: 23.11.2017 18:13 »

Да - материала от който са изработени голяма част от финките :

G10/FR4 Glass Epoxy Sheet

За разлика от алуминия , който всяка седмица служебно купувам в най различни размери , този матеиал не мога да го намеря в България , а за опитите ще ми трябват малки парчета с различни дебелини. suicide
 :D
Online

  I-99 AERO+ PRO 81;PATRIK F-RACE 150 ;TABOU ROCKET LTD 135; TABOU ROCKET + 123 CARBON FLEX ;
 
 Sails  9.5 ; 8.5 ; 7.8 ; 7,5 ; 7 ; 6.7 ; 6 ; 5.5 ;4.4

FOIL -   AL.
roadster
Полъх
*
Публикации: 69



« Отговор #11 -: 23.11.2017 23:26 »


Идеята е АЛУМИНИЕВ ФРИРАЙД ФОЙЛ .
От плътен алуминий се фрезоват мачтата и фюзелажа като отделни детайли .
Мачтата се закрепва механичнo (занитване , лепене) към DEEP TUTTLE  от стара финка или изработен техническа пластмаса накрайник.


Щом си на "ти" с фрезоването, защо направо не фрезоваш горния край на алуминиевата си мачта, във  форма на deep tuttle.
За да избегнеш:  "Мачтата се закрепва механичнo (занитване , лепене) към DEEP TUTTLE  от стара финка"
Online

Patrik Slalom 130 / Tabou Manta Pro 100 L  / RRD X-Fire 90L / Naish Hybrid Freewave 85 L / Naish wave 69L
8.6 RRD X-Wing / 7.0 RRD Firewing MK5/ 5.7 GA Phantom / 5.0 Naish All Terrain /4.0 RRD The Four
Jimmy
Полъх
*
Публикации: 90


WWW
« Отговор #12 -: 24.11.2017 16:15 »

G10 GR4 е материала, използван за производството на печатни платки. Има го масово във всички платкаджийници в България. Има дебелини от 1 мм до 10 мм . По-дебел материал е трудно да се намери. Ако искаш предното ти крило да има голямо огъване ( т.е. ти трябва да фрезоваш по-дебел материал), ще се наложи да лепиш 10мм плочи, за да получиш необходимата дебелина. Задното крило обикновенно е по-право и може да се фрезова от по-тънък материал.
Аз мога да ти дам някакви парчета по 5 мм.
Online
Jimmy
Полъх
*
Публикации: 90


WWW
« Отговор #13 -: 24.11.2017 16:16 »

Имах предвид G10 FR4
Online
valeri
Полъх
*
Публикации: 78



« Отговор #14 -: 24.11.2017 18:33 »

Благодаря Джими ,
Когато му дойде времето , ще се възползувам от предложението ти.
С две думи за фрезоването на цялата  мачта с дип тътъл накрайник.
За да спестя малко от теглото смятам да изработя мачтата от най коравия и с най високи якостни качества алуминий който се намира тук -там       - Al 7075 .
От него съм намерил  дебелина 12мм. а дип тътл е дебел 16 мм . След като направя опитите  , ако всичко е успешно сигурно ще се стигне до монолитна мачта .
но за сега това изисква  повече разходи за материал  , повече труд при  неасен завършек на проекта.
Има и други проблеми :
ако подедим намиращите се марки алуминий по твърдост и якост 7075 ;2024;2017;6061;6082;5083 - първите три вида (най коравите и най яките )
са силно податливи на корозия, а останалите са корозионно устойчиви но много меки и слабички.
Това което съм нам намерил като инфо е че поизводителите на Алуминиеви Фоилове използуват 6061.

Мисля че тези подробности ще досадят на съфорумците , затова повече няма да пиша щуротии докато не постигна накакъв резултат .

Благодаря на всички за съдействието.

Валери

Online

  I-99 AERO+ PRO 81;PATRIK F-RACE 150 ;TABOU ROCKET LTD 135; TABOU ROCKET + 123 CARBON FLEX ;
 
 Sails  9.5 ; 8.5 ; 7.8 ; 7,5 ; 7 ; 6.7 ; 6 ; 5.5 ;4.4

FOIL -   AL.
Страници: 1 2   Най-горе
Печат
Отиди в: