Mod_One
|
|
« -: 01.12.2009 16:04 » |
|
Ако все пак съдебните спорове свършат най-сетне, през Февруари може да видим тази красота да защитава титлата .... за пръв път multihull
|
|
|
Online
|
\\\ | /// \\ - - // ( @ @ ) -------o00o-(_)-o00o------- F..k the Cola, F..k the pizza, All we need is Slivovitza
|
|
|
valko
|
|
« Отговор #1 -: 05.12.2009 10:09 » |
|
Хе Хе "Воден свят" с Кевин Костнър е отприщил все пак някакви положителни фантазии Много красива ветроходка
|
|
|
Online
|
Boards : Fanatic Bee 117l , Naish Enduro 106l Sails : Loft freerace 5.3m2 , Loft 360 free 6.5m2 , Neil Pride combat 5.0m2
|
|
|
Mod_One
|
|
« Отговор #2 -: 04.01.2010 19:53 » |
|
Последно: Валенсия, 8 Февруари. Да, и още нещо - претендента е тримаран!
|
|
|
Online
|
\\\ | /// \\ - - // ( @ @ ) -------o00o-(_)-o00o------- F..k the Cola, F..k the pizza, All we need is Slivovitza
|
|
|
Mod_One
|
|
« Отговор #3 -: 12.02.2010 18:59 » |
|
Малей, BMW Oracle направо разбиха Alinghi- много high tech, бе ... Мани. че е тримаран, ами и вместо меко платно в първата гонка (още продължава) използват някакво полутвърдо крило, с девет клапи и 68 метра размах! (два пъти колкото на BOEING 747). Започвам да се замислям, дали това не е бъдещето и на windsurf платната Дават гонката на живо (има player) по http://www.americascup.comМежду другото така и го наричат - крило, а не платно! Бях за швейцарците, ама май няма да имат шанс да спечелят този път .... Ето това е крилото ....
|
|
|
Online
|
\\\ | /// \\ - - // ( @ @ ) -------o00o-(_)-o00o------- F..k the Cola, F..k the pizza, All we need is Slivovitza
|
|
|
Venelin
|
|
« Отговор #4 -: 12.02.2010 19:08 » |
|
Да бее!!! Цял следобед ги гледам. За уиндсърф крила, обаче, не знам дали ще направят. Много компютър, много нещо има там...
|
|
|
Online
|
"Do or do not. There is no try."
Board: Fanatic Shark 145 l. Sails: 8.4 Loft O2, 6.5 BiC Cruiser, 5.2 Loft 360Free Skills: Freeride Temper: Very friendly but aggressively unpleasant when annoyed
|
|
|
Mod_One
|
|
« Отговор #5 -: 12.02.2010 19:10 » |
|
Една снимка на долния край на крилото ...
|
|
|
Online
|
\\\ | /// \\ - - // ( @ @ ) -------o00o-(_)-o00o------- F..k the Cola, F..k the pizza, All we need is Slivovitza
|
|
|
Mod_One
|
|
« Отговор #6 -: 12.02.2010 19:12 » |
|
Да бее!!! Цял следобед ги гледам. За уиндсърф крила, обаче, не знам дали ще направят. Много компютър, много нещо има там...
Така е, ама уиндсърфа, като по-малко братче може да намаже нещо ... (все пак нали сме 'ширпотребата' на ветроходството )
|
|
|
Online
|
\\\ | /// \\ - - // ( @ @ ) -------o00o-(_)-o00o------- F..k the Cola, F..k the pizza, All we need is Slivovitza
|
|
|
Venelin
|
|
« Отговор #7 -: 12.02.2010 19:19 » |
|
Видях, че опъват и гъвкав стаксел от някаква странна материя. Може от нея скоро да пуснат платна за уиндсърф. Има и едно хоризонтално, прилепско крилце между палубите отзад, което не знам как се казва
|
|
|
Online
|
"Do or do not. There is no try."
Board: Fanatic Shark 145 l. Sails: 8.4 Loft O2, 6.5 BiC Cruiser, 5.2 Loft 360Free Skills: Freeride Temper: Very friendly but aggressively unpleasant when annoyed
|
|
|
Mod_One
|
|
« Отговор #8 -: 12.02.2010 19:32 » |
|
150000 човекочаса е времето за разработка на тримарана и платната. Като им знам разценките на високоплатените специалисти на час - не ми се мисли колко пари струва само разработката ...
|
|
|
Online
|
\\\ | /// \\ - - // ( @ @ ) -------o00o-(_)-o00o------- F..k the Cola, F..k the pizza, All we need is Slivovitza
|
|
|
Venelin
|
|
« Отговор #9 -: 12.02.2010 20:54 » |
|
|
|
|
Online
|
"Do or do not. There is no try."
Board: Fanatic Shark 145 l. Sails: 8.4 Loft O2, 6.5 BiC Cruiser, 5.2 Loft 360Free Skills: Freeride Temper: Very friendly but aggressively unpleasant when annoyed
|
|
|
Vancho laifa
|
|
« Отговор #10 -: 13.02.2010 11:30 » |
|
Захо, наричат го крило защото е прототип на съвремените крила в авиацията. Последните модели делтапланери са също с твърди крила и клапи както при тази лодка. Правят ги твърди както при самолетите, за да могат да контролират профила, от там ъгъла на атака и за по-малко завихрания при изтичащият ръб за да не се губи скоростта. Дълго е за обяснение чисто теоретично но може да се прочете малко аеродинамика за да стане ясно за какво иде реч. Това се отнася и за платната с които караме - почти твърда конструкция благодарение на латите и опънатият като барабан монофирм. Забележи че състезателните платна за скорост са с повече лати за да поддържат профила на платното (крилото). Даже Gaastra пускат нов модел с клапа в долната му част. Колкото по силно духа, толкова то е по-изпънато (натегнато) за да се намали неговият профил и от там подемната сила в него. Тази сутрин гледах репортаж по Euronews - тази новата лодка направо я скъса другата
|
|
|
Online
|
إيفان الحياة
|
|
|
VenciV
|
|
« Отговор #11 -: 14.02.2010 11:53 » |
|
Говори се цена от 140 млн. щ. долари за тримарана
|
|
|
Online
|
Sails:4,2 North Sail Vudoo 4.5 Simmer 4.7 North Sail Duke5.3 North Sail Ego 6.5 Gaastra Boards: Tabou DaCurve 73l. Tabou DaCurve 79l.RRD WavePro-Twin 74 Naish SuperCross 85l . Mistral Flow 105l Mistral 117 Favorite sail 4.7.board 79 Wind 13-18m/s sides
|
|
|
vandal
|
|
« Отговор #12 -: 14.02.2010 14:54 » |
|
еми да си вземем 1-2 да се забавляваме като няма вятър....
ПП - на швейцарската лодка мачтата е 55 метра...т.е. не може да мине под аспарухов мост Варна...който е 52 в най високата си част за Оракула не намерих данни, но и тя ще е там някъде...
|
|
|
Online
|
|
|
|
SHMIT
|
|
« Отговор #13 -: 14.02.2010 17:44 » |
|
Oракула е с 60м мачта. И тя не минава.
|
|
|
Online
|
|
|
|
Mod_One
|
|
« Отговор #14 -: 14.02.2010 21:13 » |
|
Oракула е с 60м мачта. И тя не минава.
68 метра според сайта ...
|
|
|
Online
|
\\\ | /// \\ - - // ( @ @ ) -------o00o-(_)-o00o------- F..k the Cola, F..k the pizza, All we need is Slivovitza
|
|
|
|