23.11.2024 18:40
Новини: За зимата предлагаме екипировка за сноуборд и ски на фирмите: Lorch, Alpine Pro, Hannah, Relax, Bars, Regatta, Orange и F2 / Ftwo.

Windyweek - точни прогнози за вятъра Anemometers - Sunny eXtreme windsurf lessons

Уиндсърф, кайт, сноуборд, екстремни спортове

Анкета
Въпрос: Според вас коя е най добрата Формула
Gaastra Vapor Formula - 3 (33.3%)
Starboard Formula LWR - 4 (44.4%)
JP FORMULA 100 - 2 (22.2%)
Общ брой гласове: 9

Страници: 1   Най-долу
Печат
Автор Тема: Formula  (Прочетена 4384 пъти)
Abit
Буревестник
******
Публикации: 855


тук-там


« -: 29.05.2011 21:49 »

Гаастрата е най скъпа около 2000 евро , другите две  са по 1500-1600 евро (нови модел 2011) 

Интересно защо е толкова скъпа гастрата ...
Online
Valio76
Windmaster
*****
Публикации: 522

Някой живеят, за да карат, аз карам, за да живея!


« Отговор #1 -: 29.05.2011 22:23 »

Най скъпа е защото е и най-добра. Това го пиша защото имам Гастра формула но 2008г. Според мен и трите марки който си изредил са основен фактор в клас формула и е трудно да се каже коя е по- добра дъска. Има значение кой ги кара а дъските са равностойнни като качества. Следователно и цените трябва да са им сходни, въпрос на личен избор.
Online

180sm. 85kg.Starbord Fytyra 67/Starboard iSonic 72sm. Carbon Reflecs, iSonic85sm Karbon Reflex. / CHALLENGER AERO+ 8.4 /SEVERNE Overdrive_R7-7.8 /SEVERNE MACH 2 -7.0 MACH4-5.0 /Rossignol HERO ELIITE ST TI R22 167sm/
Abit
Буревестник
******
Публикации: 855


тук-там


« Отговор #2 -: 29.05.2011 22:33 »

Ясно, означава че пак опира до това което ти харесва на външен вид и цена   Shocked  :D

Еми тогава на мен  JP то ми харесва най много  Wink
Online
Abit
Буревестник
******
Публикации: 855


тук-там


« Отговор #3 -: 29.05.2011 23:22 »

Между другото, формулата трябва да е лесно за учене, на начинаещ се с едно малко платно около 5м.  или се лъжа?  hmmmm

Online
Eddie
Модератор
******
Публикации: 1102



« Отговор #4 -: 30.05.2011 02:33 »

Интересна тема  hmmmm
В тази статия има малко история за създаването на Gaastra формула+ сравнителна таблица за параметрите на SB  и Gaastra.
http://www.carbonsugar.com/design/the-new-gaastra-vapor-fw-board/
Между другото, формулата трябва да е лесно за учене, на начинаещ се с едно малко платно около 5м.  или се лъжа?  hmmmm
Ами зависи какво разбираш под учене:
1.Първи стъпки-пазене на баланс+вдигане на платно със стартшкот.Технически е възможно.Дъската е около 160л. и метър широка.Има къде да се стъпи,макар че е доста къса (моята е 227см.)и на практика целия обем е изнесен в кърмата.Само дето след първото изпускане на рига в/у дъската,отиваш на сериозен и скъпо струващ ремонт,което едва ли искаш да ти се случи.Както казва един приятел-"много е карбонова дъската" :D
2.Возене-вероятно е възможно с 5м/2 ,но горе долу положението е  е като да караш болид от Формула 1 с двигател на Запорожец.
3.Глисиране.Няма как да се случи с платно около 5м/2.Минималната формулска финка е 60см, и минималното платно,което може успешно да и противодейства е 9м/2.,което само по себе си вече не е "учебна" квадратура.Дъската е широка и и трябва гопям риг за да я натисне за да не лети.(Карал съм по неволя с 7.6-не си е работа...)Освен това страповете са разположени максимално назад и навън и далеч не предразполагат за "първи опити в налъмите".

Online

Boards: Starboard Formula 159L. ; Starboard Isonic 122L. ; AHD Tracer 90L.
Sails : Gaastra Vapor2 - 10.0 ; Neil Pryde RS Racing - 9.0;Neil Pryde RS Racing - 7.8 ; Gaastra Vapor2 - 6.0 ; Gaastra Nitro3 - 4.7
Eddie
Модератор
******
Публикации: 1102



« Отговор #5 -: 30.05.2011 02:52 »

Най скъпа е защото е и най-добра. Това го пиша защото имам Гастра формула но 2008г. Според мен и трите марки който си изредил са основен фактор в клас формула и е трудно да се каже коя е по- добра дъска.
По скоро бих се съгласил че е трудно да се каже коя е най-добра,отколкото да се твърди че Gaastra(или Tabou все пак  :D) е най добра.Например един гръцки състезател,който определено можре да кара формула,тества пред мене Gaastra (точно твоята)  и заяви че е много доволен,но все пак като заключение каза че Gaastra е по лесна и послушна от SB,но пък  е малко по-бавна от него...
Online

Boards: Starboard Formula 159L. ; Starboard Isonic 122L. ; AHD Tracer 90L.
Sails : Gaastra Vapor2 - 10.0 ; Neil Pryde RS Racing - 9.0;Neil Pryde RS Racing - 7.8 ; Gaastra Vapor2 - 6.0 ; Gaastra Nitro3 - 4.7
Abit
Буревестник
******
Публикации: 855


тук-там


« Отговор #6 -: 31.05.2011 22:02 »

1.Първи стъпки-пазене на баланс+вдигане на платно със стартшкот.Технически е възможно.Дъската е около 160л. и метър широка.Има къде да се стъпи,макар че е доста къса (моята е 227см.)и на практика целия обем е изнесен в кърмата.Само дето след първото изпускане на рига в/у дъската,отиваш на сериозен и скъпо струващ ремонт,което едва ли искаш да ти се случи.Както казва един приятел-"много е карбонова дъската" :D

Дам... отхвърля се, не мога да мина с този номер пред жената. Ще се търси друг повод за формулата  :D
Online
Eddie
Модератор
******
Публикации: 1102



« Отговор #7 -: 31.05.2011 23:25 »

Дам... отхвърля се, не мога да мина с този номер пред жената. Ще се търси друг повод за формулата  :D
Може,може-идеална е за учене.!!!Перфектната учебна дъска  :D :D :D
Online

Boards: Starboard Formula 159L. ; Starboard Isonic 122L. ; AHD Tracer 90L.
Sails : Gaastra Vapor2 - 10.0 ; Neil Pryde RS Racing - 9.0;Neil Pryde RS Racing - 7.8 ; Gaastra Vapor2 - 6.0 ; Gaastra Nitro3 - 4.7
Страници: 1   Най-горе
Печат
Отиди в: