.....
Правилно... така е и така трябва да бъде
Добре е винаги когато закупувате продукт да се информирате за гаранцията...
Зимата си закупих скоростен лост за вана от mercedes, след 2 месеца се цепна по средата. Мислех просто да го залепя и да си цъкам, но един приятел ме посъветва да отида обратно за да потърся смяна за нов... Като съвета му беше: ЩЕ ТИ КАЖАТ, ЧЕ НЯМА ГАРАНЦИЯ И НЕ МОЖЕ ДА СЕ ЗАМИНИ, НО ТИ ТВЪРДО ЩЕ КАЖЕШ "ЗАМИНЕТЕ ГО С НОВ"
Така и стана... след много увъртания ми сложиха нов.
След тази случка реших да пробвам замяната и на мини пара-струйка, която използвам за миене на оборудването, мотора се беше повредил и бълваше вода... Надъхан с опит, влезнах в магазина и казах за проблема. Този път нямаше никаква съпротива, учтиво ми казаха, че е минал 1 месец от закупуването и не се заменя с нов, но го взеха за поправка заради гаранцията, до 15 работни дни ще е готов. На десетия ден ми се обадиха да ми кажат, че не можели да го поправят и ще ми го сменят с нов.
Та, ако не е закупен продукта в близост където можете лично да се оправите.... стават доста тегави нещата, може да се каже и невъзможни.