23.11.2024 14:57
Новини: За водните екстремни спортове, плуване и гмуркане предлагаме екипировка на фирмите:  Bare, Sooruz, Ascan, GUL, Aquasphere, Aqualung, Beuchat, World Industries, AirHead, Sooruz, DryPak и Spokey.

Windyweek - точни прогнози за вятъра Anemometers - Sunny eXtreme windsurf lessons

Уиндсърф, кайт, сноуборд, екстремни спортове

Страници: « 1 2   Най-долу
Печат
Автор Тема: Забрана за автомобили над 20г. в Турция  (Прочетена 11847 пъти)
karata
Вятърничав
***
Публикации: 223



« Отговор #15 -: 21.05.2013 12:49 »

Точно 1 (един) ден действително са връщали автомобили.
В разгара на затварянето на границата от бг превозвачи(основно бяха две от най-големите български фирми изникнали от пепелта като феникси за 4-5 години  hip)
Абсолютно дивашки метод за изнудване от бг страна .
Така че не бързайте да определяте кои са мангалите .
В момента няма проблем за колите над 20 години
Online
bobo
Духовит
**
Публикации: 124



WWW
« Отговор #16 -: 21.05.2013 14:06 »

Някъде писаха , че използват тази наредба  (която наистина не е от сега )  за да спират  "куфарните" търговци , които  сноват всеки ден през границата и използват предимно такива коли.  Така , че  пак си  е по субективна преценка на граничарите . Надали  ще спират  туристи  и сърфисти ,които  все пак  отиват да харчат пари  , а не да изкарват.....     мисля  аз.... Drinks
Online
SHMIT
Буревестник
******
Публикации: 852



WWW
« Отговор #17 -: 22.05.2013 13:00 »

От посолството на Турция в София ми изпратиха следния отговор на моето запитване : Po informatsiya ot internet stranitsata na mitnitsata v Kapi Kule ogranichenie nyama. Shte imame po tochna informatsiya po kasno. Obadete se na telefon 02 / 935 55 00. Konsulska Sektsiya.
Online

Shaka
Отнесен от вихъра
****
Публикации: 393



« Отговор #18 -: 22.05.2013 17:05 »

Моето мнение е, че колите над 20г са опасни, независимо дали са технически изправни! Има неща, като умора на материала,  необратимо износване и други такива които могат да причинят неочаквано неприятна изненада. Да не говорим за екологичните им параметри ...
Друг въпрос е, че в България 'търкаляме' доста стари автомобили защото не можем да си позволим нови   :#@:
Online

Всяко място отдалечено от морето е провинция... (Хемингуей)
नमस्ते
SHMIT
Буревестник
******
Публикации: 852



WWW
« Отговор #19 -: 22.05.2013 23:48 »

Моето мнение е, че колите над 20г са опасни, независимо дали са технически изправни! Има неща, като умора на материала,  необратимо износване и други такива които могат да причинят неочаквано неприятна изненада. Да не говорим за екологичните им параметри ...
Друг въпрос е, че в България 'търкаляме' доста стари автомобили защото не можем да си позволим нови   :#@:

Не знам каква кола караш, , но моята е сравнително луксозна, с всички екстри, 170 конски сили, на 43 хиляди км. Още минава за нова.
Но честно казано, имам повече доверие на 25 годишния си кемпер. 
Завършил съм Двигатели с Вътрешно Горене, поради което бих могъл да имам адекватна преценка.
Не е важно на колко години е автомобила. Важни са следните критерии.
1. Качество на изработка
2. Качество и количество на експлоатация
3. Подръжка.
Принципно, мнението, че автомобили над 20г не са безопасни има доста смисъл. Въпроса е, че има изключения.
Кемпера ми е на близо 25, но струва над 17 000лв. На 170 000км е. Поддържан без компромиси.
Брат ми има Фолксваген Бийтъл 1968г. Колата е на 40 000км. Перфектно подържана , в оригинално състояние. Всички се оглеждат по това бижу и го питат продава ли я.
Имам приятел с 30 годишен ролс ройс.
Как ще ни върне някой митничар и с какво основание?
Online

mihailt
Вятърничав
***
Публикации: 247



« Отговор #20 -: 23.05.2013 11:00 »

Прав си Шмит. Не годините, а сериозната и навременна поддръжка са основни. Работил съм 5-6 години като монтъор и съм се нагледал на какво ли не. Аз до преди две, три години имах и едно Пежо 504, мой набор (1969г) в перфектно състояние, продадох го и човека още си го кара.
Та гледайте си колите, както жените, та да ви слушат.
Online

50г., 72кг., начинаещ
JP130l,Starboard carve111l,Tabou3s 97l
Simmer 5.6, Gaastra 6.7 с два камбера, Gaastra 3.7, 4.7, 4.2.
Страници: « 1 2   Най-горе
Печат
Отиди в: