02.11.2024 01:28
Новини: Sunny eXtreme е официалният вносител за България на уиндсърф и уинг оборудване на фирмите: LoftSails, Exocet, F2 Windsurfing, Lorch, GUL, Ascan, Unifiber, Zeeko, HB, Reptile, MFC, Goya и Quatro. Продуктите може да видите в нашият Online магазин.

Windyweek - точни прогнози за вятъра Anemometers - Sunny eXtreme windsurf lessons

Уиндсърф, кайт, сноуборд, екстремни спортове

Страници: « 1 2   Най-долу
Печат
Автор Тема: заКупуване на сърф дъска извън БГ  (Прочетена 12874 пъти)
windprayer
Вятърничав
***
Публикации: 271


www.vpsnowboards.com


WWW
« Отговор #15 -: 14.09.2011 16:48 »

Това, което е споменато по-нагоре за гаранцията според мен е изключително ВАЖНО. Аз има възможност да си поръчам робот за чистене на пода от Щатите на половин цена, но си го взех от БГ, защото има 2г. гаранция и съм сигурна, че във фирмата извънгаранционно щяха да ми свалят кожата. А не мога да си позволя да пращам робота всеки пътдо Щатите, когато се развали.

Ето точно тук идва интересният момент, защото на хартия никой няма право да ви откаже гаранция и всеки един клиент може да осъди фирмата в съответната страна, която му е отказала гаранция, независимо от къде е закупен продукта и такива случаи вече има много. Макар и да си купуваш робота от САЩ, тук са длъжни да те обслужат гаранционно, особено ако същият артикул се предлага и в България. Знам, че на практика ти казват, че не може, но те не могат да се обосноват и ако се стигне до по-сериозно заяждане с клента и официални писма до централата на съответната фирма или дори до дело, веднага ще си променят мнението - знам го от директен опит с новите автомобили. Така е и с роботите и със сърфовете. Ако аз си купя кайт LF от щатите и той даде дефект тук, вие също ще трябва да се заемете с гаранцията като официален вносител - така би трябвало да бъде. Въпросът е по-сложен когато става въпрос за продукт извън БГ гамата или по-лошото извън европейската гама! Проверете това нещо и ще видите, че е така.
Online
Mod_One
eXtreme iNside
********
Публикации: 1681



WWW
« Отговор #16 -: 14.09.2011 18:06 »

Ами не е точно така - малко са производителите, които дават т.н. "world wide" (за цял свят) гаранция. Може продукта да има такава гаранция, но ако в локалната дестинация няма оторизиран сервиз - нищо не може да направите  :-O-: Има някои опции да изпратите с куриер изделието до най-близкия оторизиран сервиз и.т.н., ама нали разбирате, че нашите играчки са малко големички за куриер ....
Преди много години, някои от нас още помнят една 'деликатесна' марка за уиндсърф дъски фалира поради дефектна серия дъски (пукнатини около слота за финката) - преполагам помните KLEPPER ...
Online

               \\\ | ///
               \\ - -  //
               ( @ @ )
 -------o00o-(_)-o00o-------
F..k the Cola, F..k the pizza, All we need is Slivovitza
Abit
Буревестник
******
Публикации: 855


тук-там


« Отговор #17 -: 14.09.2011 18:21 »

.....
Правилно... така е и така трябва да бъде  OK

Добре е винаги когато закупувате продукт да се информирате за гаранцията...

Зимата си закупих скоростен лост за вана от mercedes, след 2 месеца се цепна по средата.  Мислех просто да го залепя и да си цъкам, но един приятел ме посъветва да отида обратно за да потърся смяна за нов... Като съвета му беше: ЩЕ ТИ КАЖАТ, ЧЕ НЯМА ГАРАНЦИЯ И НЕ МОЖЕ ДА СЕ ЗАМИНИ, НО ТИ ТВЪРДО ЩЕ КАЖЕШ "ЗАМИНЕТЕ ГО С НОВ"   Shocked   Така и стана... след много увъртания ми сложиха нов.  :D
След тази случка реших да пробвам  замяната и на мини пара-струйка, която използвам за миене на оборудването,  мотора се беше повредил и бълваше вода...  Надъхан  с опит, влезнах в магазина и казах за проблема. Този път нямаше никаква съпротива, учтиво ми казаха, че е минал 1 месец от закупуването и не се заменя с нов, но го взеха за поправка заради гаранцията, до 15 работни дни ще е готов.  На десетия ден ми се обадиха да ми кажат, че не можели да го поправят и ще ми го сменят с  нов.  Wink

Та, ако не е закупен продукта в близост където можете лично да се оправите.... стават доста тегави нещата, може да се каже и невъзможни.


 
Online
stefanvo
Вятърничав
***
Публикации: 230



« Отговор #18 -: 14.09.2011 22:42 »

Мога да изброя поне 4ма познати ,които пиха студена вода като поръчаха неща от чужбина ,ама не съм се сетил , че чужденците дето продават сърф оборудване са най-коректните хора,взимат връщат заменят всичко за тяхна сметка,даже може някоя дъска да ви подарят :О:
Успех ,късмет,безаварийно и всичко-най понеже ще ви трябва при закупуване от чужбина,освен ако не си правите екскурзия до самата дестинация Wink

Веднъж водих приятел до германия да си взима моторджийски екип.Излезе му 900 по-евтино ама дойде с моя курс , видя ,пипна и т.н.
Нямам нищо против закупуването на неща извън бг ама хубаво преценяйте ако не ходите на място Wink

           Drinks                    :Sunny:            Yeee
Online
Юли
Администратор
******
Публикации: 5493


The idea is to die young as late as possible


« Отговор #19 -: 15.09.2011 00:01 »

В Щатите цените са по-ниски, НО гаранцията важи само за там и Канада. Транспорта и в двете посоки се поема от купувача.
Online

Аз съм легенда :D

Sails: LoftSails PureLip 4.2, 4.5, Oxygen 6.3
Boards: Exocet U-Surf 76, Goya Proton 96
Kites: DaSilva Vibe 3.0, HB Legion 5.0, 6.0, 7.0, 9.0
Wing: KT 105L, KT 3.0, 4.0, 5.0, LoftSails 6.0
lukcheto
Off Line
*********
Публикации: 2340



« Отговор #20 -: 18.09.2011 23:07 »

Вече има схема за поръчка на обемиста пратка от Англия (дъска, платно, етц.) до България, ако някой реши да се възползва нека сигнализира, ще съм полезна :D

А сега е ред  
* lukcheto да се порадва БЕЗОБРАЗНО много на новата си придобивка Yes Yes  Yes Yes
Дано духне в лила, че да се севтосаМЕ възможно най-скоро :D :D :D :D :D
Online

"Stop chasing shadows, just enjoy the ride" bravoo
~ фaNatic SkaTe/85l~the RoCk~
~Jo Jo is back home/67l~
~Гaa mАНiК/3.3m2~nuHko~
~Ka.KiLLeR/3.7m2~WaVe ASSassIN~
~Vandal Enemy/4.5m2~WANTeд.No.2~
~Idol/4.0m2~TheFlY~
~Idol/4.8m2~BillY~
Страници: « 1 2   Най-горе
Печат
Отиди в: