Моето мнение е, че колите над 20г са опасни, независимо дали са технически изправни! Има неща, като умора на материала, необратимо износване и други такива които могат да причинят неочаквано неприятна изненада. Да не говорим за екологичните им параметри ...
Друг въпрос е, че в България 'търкаляме' доста стари автомобили защото не можем да си позволим нови
Не знам каква кола караш, , но моята е сравнително луксозна, с всички екстри, 170 конски сили, на 43 хиляди км. Още минава за нова.
Но честно казано, имам повече доверие на 25 годишния си кемпер.
Завършил съм Двигатели с Вътрешно Горене, поради което бих могъл да имам адекватна преценка.
Не е важно на колко години е автомобила. Важни са следните критерии.
1. Качество на изработка
2. Качество и количество на експлоатация
3. Подръжка.
Принципно, мнението, че автомобили над 20г не са безопасни има доста смисъл. Въпроса е, че има изключения.
Кемпера ми е на близо 25, но струва над 17 000лв. На 170 000км е. Поддържан без компромиси.
Брат ми има Фолксваген Бийтъл 1968г. Колата е на 40 000км. Перфектно подържана , в оригинално състояние. Всички се оглеждат по това бижу и го питат продава ли я.
Имам приятел с 30 годишен ролс ройс.
Как ще ни върне някой митничар и с какво основание?