Sunny
|
|
« -: 30.03.2009 10:30 » |
|
Можете да оставяте дъски за ремонт в магазина. Сега Юли е БАШ-майстора , Марино мисля, че вече не прави дъски, но все пак нека той си напише, да не би да бъркам нещо.
|
|
|
Online
|
Windsurf: 3.7 Loft PureLip, 4.2 Loft PureLip, 4.7 Loft 4Wave, 5.7 Loft 4Wave | Exocet Usurf 76L, Exocet Cross 94L Kites: Liquid Force P1 4.0, WoW 5.0, 6.0, 8.0, NV 10.5, Board Liquid Force Bliss 129cm
|
|
|
marino
|
|
« Отговор #1 -: 31.03.2009 12:16 » |
|
Да наистина.За дъските вече не ми остава време.
|
|
|
Online
|
РЕМОНТ НА УИНДСЪРФ И КАЙТ ОБОРУДВАНЕ. адрес:София,Кокаляне,ул.Александър Генков №8 , тел:0888200617
|
|
|
Eddie
|
|
« Отговор #2 -: 01.04.2009 22:45 » |
|
Да наистина.За дъските вече не ми остава време. Моля ти се,поне едничка още - знаеш коя
|
|
|
Online
|
Boards: Starboard Formula 159L. ; Starboard Isonic 122L. ; AHD Tracer 90L. Sails : Gaastra Vapor2 - 10.0 ; Neil Pryde RS Racing - 9.0;Neil Pryde RS Racing - 7.8 ; Gaastra Vapor2 - 6.0 ; Gaastra Nitro3 - 4.7
|
|
|
SHMIT
|
|
« Отговор #3 -: 02.04.2009 20:52 » |
|
И тази на брат ми. 115литровия рокет дето зимува в гаража ти. М-у другото, онзи да кърв 85 , дето беше сцепен по средата мина жестоки тестове в Южна Африка и няма никакви поражения
|
|
|
Online
|
|
|
|
Vancho laifa
|
|
« Отговор #4 -: 02.04.2009 21:14 » |
|
|
|
|
Online
|
إيفان الحياة
|
|
|
Юли
|
|
« Отговор #5 -: 08.06.2009 15:11 » |
|
От днес вече разполагам и със супер пистолет за боядисване, което напълно затваря кръга на услугата
|
|
|
Online
|
Аз съм легенда Sails: LoftSails PureLip 4.2, 4.5, Oxygen 6.3 Boards: Exocet U-Surf 76, Goya Proton 96 Kites: DaSilva Vibe 3.0, HB Legion 5.0, 6.0, 7.0, 9.0 Wing: KT 105L, KT 3.0, 4.0, 5.0, LoftSails 6.0
|
|
|
|
Venelin
|
|
« Отговор #7 -: 08.06.2009 18:37 » |
|
В тази прекрасна тема искам да споделя, че онова, от което винаги най-много съм се притеснявал, се случи: Преди десетина дни дъската ми хвръкна от покрива при скорост на движение около 80 км/ч. За щастие хвръкна само предницата и при набиване на спирачки отново се върна отгоре върху гредата. Туп! Усещането изведнъж да ти изчезне носа пред очите е неописуемо. Не получих инфаркт единствено защото не видях цялата дъска да лети в огледалото. Причината: зъбчетата на предния колан бяха изпуснали. Не защото коланът е скапан или евтинджос, а защото очевидно механизъмчето на закопчалката също си има живот. Беше се счупило. Явно и тези механизъмчета трябва да се проверяват редовно. Съни, Юли, въпросните колани не са от вашите. Но сега вече ще слагам вашите на дъската, с които връзвах калъфа с платната. Другите - ще ги слагам на калъфа, но вече ще ги връзвам на възел... на възли.
|
|
|
Online
|
"Do or do not. There is no try."
Board: Fanatic Shark 145 l. Sails: 8.4 Loft O2, 6.5 BiC Cruiser, 5.2 Loft 360Free Skills: Freeride Temper: Very friendly but aggressively unpleasant when annoyed
|
|
|
lukcheto
|
|
« Отговор #8 -: 08.06.2009 19:35 » |
|
Усещането изведнъж да ти изчезне носа пред очите е неописуемо. Не получих инфаркт единствено защото не видях цялата дъска да лети в огледалото. Ей, Вен ама какви ги говориш брей... само като те слуша човек то си е за прединфарктно състояние Важното е, че возилото е здраво въпреки приключението!
|
|
|
Online
|
"Stop chasing shadows, just enjoy the ride" ~ фaNatic SkaTe/85l~the RoCk~ ~Jo Jo is back home/67l~ ~Гaa mАНiК/3.3m2~nuHko~ ~Ka.KiLLeR/3.7m2~WaVe ASSassIN~ ~Vandal Enemy/4.5m2~WANTeд.No.2~ ~Idol/4.0m2~TheFlY~ ~Idol/4.8m2~BillY~
|
|
|
polkovnika
Вятърничав
Публикации: 233
we will never walk alone
|
|
« Отговор #9 -: 08.06.2009 20:05 » |
|
|
|
|
Online
|
Now Kite - NORTH Evo -12, NORTH Evo 9, LIQUID FORCE Wow 7, Wow 5, 2side board -Undergraund, Directional board RRD COTAN 5.6,
|
|
|
Юли
|
|
« Отговор #10 -: 08.06.2009 20:23 » |
|
Няма проблем с металика, проблема е, че след метализирането дъската може да ръждяса
|
|
|
Online
|
Аз съм легенда Sails: LoftSails PureLip 4.2, 4.5, Oxygen 6.3 Boards: Exocet U-Surf 76, Goya Proton 96 Kites: DaSilva Vibe 3.0, HB Legion 5.0, 6.0, 7.0, 9.0 Wing: KT 105L, KT 3.0, 4.0, 5.0, LoftSails 6.0
|
|
|
Sunny
|
|
« Отговор #11 -: 08.06.2009 20:43 » |
|
Лелееееееее голяма гадост, ама добре, че е всичко е наред Ние да ти кажа внимателно изпиваме (опс аз пък изпиТваме) всички неща които продaваме в магазина, точно за да няма заради някоя чат като база примерно или колани да стане така, че нещо по-голямо да даде фира Връзвай смело с нашите, няма проблеми, нали знаеш ние с какъв товар ги изпитваме вече няколко години
|
|
|
Online
|
Windsurf: 3.7 Loft PureLip, 4.2 Loft PureLip, 4.7 Loft 4Wave, 5.7 Loft 4Wave | Exocet Usurf 76L, Exocet Cross 94L Kites: Liquid Force P1 4.0, WoW 5.0, 6.0, 8.0, NV 10.5, Board Liquid Force Bliss 129cm
|
|
|
SHMIT
|
|
« Отговор #12 -: 08.06.2009 22:04 » |
|
АЗ връзвам и трето контролно въженце за в такива случаи. Дори и едно да откачи остават още 2 и няма проблем
|
|
|
Online
|
|
|
|
Vancho laifa
|
|
« Отговор #13 -: 08.06.2009 22:26 » |
|
В тази прекрасна тема искам да споделя, че онова, от което винаги най-много съм се притеснявал, се случи: Преди десетина дни дъската ми хвръкна от покрива при скорост на движение около 80 км/ч. За щастие хвръкна само предницата и при набиване на спирачки отново се върна отгоре върху гредата. Туп! Усещането изведнъж да ти изчезне носа пред очите е неописуемо. Не получих инфаркт единствено защото не видях цялата дъска да лети в огледалото. Причината: зъбчетата на предния колан бяха изпуснали. Не защото коланът е скапан или евтинджос, а защото очевидно механизъмчето на закопчалката също си има живот. Беше се счупило. Явно и тези механизъмчета трябва да се проверяват редовно. Съни, Юли, въпросните колани не са от вашите. Но сега вече ще слагам вашите на дъската, с които връзвах калъфа с платната. Другите - ще ги слагам на калъфа, но вече ще ги връзвам на възел... на възли. Предполагам че не е първият или последен подобен случай затова си позволявам да дам няколко съвета относно подобни инциденти (не питай старило а питай патило : ) 1. Бих посаветвал всички возещи дъската/дъските си на покрива на автомобила да я слагат максимално на зад към багажника, така че носът й (гледащ напред и надолу към предният капак) да не излиза въобще от мислената линия на продължението на ъгъла на предното стъкло спрямо тавана на колата. Така въздушната струя няма да има толкова голяма сила за да повдигне носа на дъската. Неудобното в този случай че ако сте с комби трудно можете да си отворите задният капак без да се наложи да отвържете дъската. 2. Слагайте винаги дъската с носът напред и извит надолу към колата за да намалите челното съпротивление. 3. Освен връзването с колани (визирам всички видове с всякакви катарами, заключващи с-ми, включително и вързването на възел) никак няма да ви затрудни слагането на два ластика - единият в най-предната част на багажника, вторият в задната част. (мен лично ластиците са ме спасявали многократно) Ластика освен обезопасяваща функция играе и ролята на амортесьор върху багажника ви. 4. При транспортирането на повече от една дъска, две дъски, дъска с мачта, дъска с платно, дъска с гик и т.н. ластика на носът на дъската обхващащ и другите атрибути върху багажника си е задължителен. На мен ми се е случвало на излизане на път където може да се движа с по голяма скорост от 80 км/ч. да започва багажа върху колата да шава, шуми, бумти и подскача и с един ластик връзвайки носа на дъската всички шумове и брумове да изчезват. 5. Не и последно Проверявайте винаги преди всяко товарене някой дали не се е опитвал да "приватизира" багажника ви и той да се крепи на половин оборот на предният ляв винт
|
|
|
Online
|
إيفان الحياة
|
|
|
The Bear
|
|
« Отговор #14 -: 08.06.2009 22:41 » |
|
и той да се крепи на половин оборот на предният ляв винт ...си, за това не бях се сещал...
|
|
|
Online
|
92кг, 186см, Global Wave 98l _ Icon 145l _ Combat 4.2 _ Lip Wave 5.2 _ Pilot 6.0 _ Glide 7.5 _ GTX 9.0 (доволно изпробвано)
|
|
|
|