24.11.2024 11:16
Новини: За водните екстремни спортове, плуване и гмуркане предлагаме екипировка на фирмите:  Bare, Sooruz, Ascan, GUL, Aquasphere, Aqualung, Beuchat, World Industries, AirHead, Sooruz, DryPak и Spokey.

Windyweek - точни прогнози за вятъра Anemometers - Sunny eXtreme windsurf lessons

Уиндсърф, кайт, сноуборд, екстремни спортове

Страници: « 1 2 3 »   Най-долу
Печат
Автор Тема: Как да си наглася коланчета на трапеца?  (Прочетена 23726 пъти)
XCite
Духовит
**
Публикации: 166


« Отговор #15 -: 19.11.2007 21:17 »

Да това. Но Cribb отново малко се изсилва. Да се затваря платното все още е добре за платна от типа Race, които са проектирани със широка основа. За wave платната не става. Примерно моята 6ца бие повече на wave и не става добре. Той също кара предимно малки платна. Така че не бива да му се вярва изцяло. За определен тип платна затварянето на слота си важи с пълна сила. 
Online

JP XCite 150l,
Aerotech Phantom 6.2m
Sailworks Retro 7.5m
Hot Sails Maui 9.0m
dee
Буревестник
******
Публикации: 706


www.archstudioperfect.com


WWW
« Отговор #16 -: 22.11.2007 22:26 »

Добре, де, аз само завиждам, че не мога да го правя това... Wink
Online

RRD Freestyle Wave 90
Exocet SL 71 - 118l
Search 4,2
Force 5,3
Fusion 6,1
Ride 7
La4o
Духовит
**
Публикации: 124



« Отговор #17 -: 23.11.2007 15:50 »

По краищата на платната се получават зони на ниско и високо налягане като се получават завихряния, които имат голяма сила и биха ни били полезни за движението на сърфа. Race платната са така конструирани че като се даде мачтата  назад долната шкаторина се допира до дъската и въздуха не може да премине отдолу.
Online

kalata_n
Духовит
**
Публикации: 136



« Отговор #18 -: 31.08.2009 18:08 »

От скоро си карам закачен за лапичките и естествено с всяко следващо каране поправям някои неща от опита на предишното каране. Последния път (вчера на Искъра) беше страхотно, но непрестанно качвах по вятъра и карах осезаемо по-бавно отколкото ако се откача. Само  два пъти (за по 1-2 минути) се получи. Веднага след като излезнах от водата преместих малко по-назад лапичките. Дали съм нацелил ще разбера следващия път. Друго искам да попитам повече. Когато се закача налъмите на дъската са толкова назад, че ми се струва физически невъзможно да влезна в тях. В момента задния крак го слагам между двата налъма. Къде бъркам ??? Ако нещо ви говори дъската е 124л, F2 Fun, някъде от 1995 (но не съм сигурен?). Изглежда доста по-дълга от тези на другите колеги - карачи, които срещам по морето и язовира. Та: има ли значение височината на гика, и позицията на лапичките за влизане в налъмите?
Online
Юли
Администратор
******
Публикации: 5493


The idea is to die young as late as possible


« Отговор #19 -: 31.08.2009 18:17 »

Добре дошъл във форума kalata_n hi
Всичко е от значение :D
От това което описваш, изглежда лапичките са ти твърде напред. За да си сигурен, че са горе долу центрирани трябва да можеш за момент да пуснеш и двете ръце (не е нужно да са далече от гика, че боли :D). Налъмите ще ти се струват далече само в началото, въпрос на навик...

Успех
Online

Аз съм легенда :D

Sails: LoftSails PureLip 4.2, 4.5, Oxygen 6.3
Boards: Exocet U-Surf 76, Goya Proton 96
Kites: DaSilva Vibe 3.0, HB Legion 5.0, 6.0, 7.0, 9.0
Wing: KT 105L, KT 3.0, 4.0, 5.0, LoftSails 6.0
kalata_n
Духовит
**
Публикации: 136



« Отговор #20 -: 31.08.2009 18:26 »

Е мерси
Вчера карах около една минуте с предна ръка във въздуха (водата). Изкефих се невероятно. Както казах обаче само два пъти без усилие държах идеален курс. В останалото време доста качвах.
Online
Юли
Администратор
******
Публикации: 5493


The idea is to die young as late as possible


« Отговор #21 -: 31.08.2009 18:37 »

Ако искаш другия път преди да отидеш драсни някой ред, все някой от форума може да е наблизо и да ти помогне.
Online

Аз съм легенда :D

Sails: LoftSails PureLip 4.2, 4.5, Oxygen 6.3
Boards: Exocet U-Surf 76, Goya Proton 96
Kites: DaSilva Vibe 3.0, HB Legion 5.0, 6.0, 7.0, 9.0
Wing: KT 105L, KT 3.0, 4.0, 5.0, LoftSails 6.0
Venelin
Pro :)
*******
Публикации: 1097



WWW
« Отговор #22 -: 31.08.2009 18:41 »

но непрестанно качвах по вятъра и карах осезаемо по-бавно отколкото ако се откача. Само  два пъти (за по 1-2 минути) се получи...

Доскоро и аз се чудех защо така се случва. Проблемът не е толкова в лапичките. Ето малко инфо от личен опит:

Когато се закачиш, започваш да прекачваш, защото се отпускаш назад към кърмата. Така тежестта ти се пренеся на задния крак, а носът на дъската се вдига и ако тя е по-дълга (каквато е твоята), бързо се обръща срещу вятъра. В същото време караш с отворено ветрило. Когато се откачиш, изпъваш ръцете, увисваш на гика и разпределяш тежестта по-равномерно на двата крака. Съответно дъската държи курс (може дори да изглисира при по-силен вятър).

За да успееш да изглисираш и да държиш курс, трябва постепенно да се отпуснеш назад към водата Предната ръка на практика вкарва мачтата през базата по курса, а не затваря ветрилото. Със задната само леко коригираш. Малко е трудно за обяснение - трябва някой да ти покаже (или ако може да обясни по-добре от мен тук). Когато отпуснеш както трябва към водата, затваряш ветрилото от трапеца и всичко заспива. Тогава страповете не изглеждат далеч - просто постепенно краката ти се озовават до тях... а после и в тях Smile

Височината на гика също има отношение - ако твоят е вдигнат прекалено високо, проблемът с тежестта и вирнатия нос става по-голям.

Общо взето трябва някой да те гледа и да ти казва. Това лято за първи път направих всичко по-горе както трябва и работата наистина заспа... С чистак-нова ренталска дъска, обаче. Тия дни трябва да пробвам дали ще успея да го направя и на моята антика :D
Online

"Do or do not. There is no try."

Board: Fanatic Shark 145 l.
Sails:   8.4 Loft O2, 6.5 BiC Cruiser, 5.2 Loft 360Free
Skills:  Freeride
Temper: Very friendly but aggressively unpleasant when annoyed
Abit
Буревестник
******
Публикации: 855


тук-там


« Отговор #23 -: 31.08.2009 19:55 »

В ДВДто на Peter Hart Faster тримата от най-бързите и известни сърфисти в света - Мейнард, Дюнкербек и Албо  показват как си нагласят платната, гика, лапичките и как карат на глисаж. А тримата го правят различно и вадят различни аргументи защо го правят така. Smile Много забавно и поучително. 

Някой ще бъдели така добър да даде информация от къде може да се свали DVD-to   Yes
Online
plux67
Полъх
*
Публикации: 45


Trust me I'm Bulgarian


« Отговор #24 -: 11.08.2010 09:15 »

От тук http://www.ameibo.com/special-interest/faster-intermediate-to-advanced-windsurfing/
Online

180cm 88kg now   RRD X-Fire V3 122 + NP RS/RACING EVO IV 8.6
rado_raev
Полъх
*
Публикации: 15


« Отговор #25 -: 03.12.2013 12:42 »

Проверено стотици пъти и получени стотици положителни коментара от клиенти по много станции по света,където съм пребивавал.
Разбира се понякога се налага донаместване но никога повече от 1 сантиметър.Този трик е за хора,които скоро са изглисирали и започват да разбират,че нещо им куца щом толкова бързо се умарят.
Моля изгледайте клипчето!!!

http://www.videoclip.bg/watch/262898
Online
Venelin
Pro :)
*******
Публикации: 1097



WWW
« Отговор #26 -: 03.12.2013 20:32 »

Радо RULZ!!!  \0//


Проверено стотици пъти и получени стотици положителни коментара от клиенти по много станции по света,където съм пребивавал.
Разбира се понякога се налага донаместване но никога повече от 1 сантиметър.Този трик е за хора,които скоро са изглисирали и започват да разбират,че нещо им куца щом толкова бързо се умарят.
Моля изгледайте клипчето!!!

http://www.videoclip.bg/watch/262898
Online

"Do or do not. There is no try."

Board: Fanatic Shark 145 l.
Sails:   8.4 Loft O2, 6.5 BiC Cruiser, 5.2 Loft 360Free
Skills:  Freeride
Temper: Very friendly but aggressively unpleasant when annoyed
karata
Вятърничав
***
Публикации: 223



« Отговор #27 -: 04.12.2013 12:17 »

и този батко го е обяснил същото много весело и подробно Smile

http://www.guycribb.com/userfiles/documents/The%20Truth%20About%20Harness%20Lines.pdf


и още , с още един батко
http://www.guycribb.com/userfiles/documents/g-spot.pdf

тук много ме кефи търсенето на G-spot 'a
Online
Shaka
Отнесен от вихъра
****
Публикации: 393



« Отговор #28 -: 04.12.2013 18:16 »

Проверено стотици пъти и получени стотици положителни коментара от клиенти по много станции по света,където съм пребивавал.
Разбира се понякога се налага донаместване но никога повече от 1 сантиметър.Този трик е за хора,които скоро са изглисирали и започват да разбират,че нещо им куца щом толкова бързо се умарят.
Моля изгледайте клипчето!!!

http://www.videoclip.bg/watch/262898

 \0// \0// \0// \0// \0//
Ашколсун, машалла
Изключително елементарно и полезно обяснение! Браво Радо!
Online

Всяко място отдалечено от морето е провинция... (Хемингуей)
नमस्ते
rado_raev
Полъх
*
Публикации: 15


« Отговор #29 -: 05.12.2013 12:32 »

Другари.....навремето си играх една седмица и направих Урок за трапец,изключително подробен с милиони нюанси,който бе предназначен за начинаещи инструктори,които искат да си вдигнат собствената летва:
Моля...дано ви хареса...
http://www.achemodan.ru/news/index.php?ELEMENT_ID=3121
Online
Страници: « 1 2 3 »   Най-горе
Печат
Отиди в: